Specialista zákaznické podpory / Customer Support Specialist

Home /O společnosti /Kariéra /Specialista zákaznické podpory / Customer Support Specialist
Tisk

Pracovní nabídka

Pro naši společnost Novicom hledáme posilu do týmu na pozici Specialista zákaznické podpory / Customer Support Specialist.

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • V rámci pracovní pozice se budete podílet na následujících činnostech:
  • Zajištění provozu a aplikační správa interního systému pro organizaci podpory (interní helpdesk / trouble ticket, support portál)
  • Příjem požadavků na technickou a konzultační podporu od zákazníků
  • Poskytování aplikační podpory zákazníkům k produktům Novicomu – konzultace a poradenství
  • Zajištění komunikace a vyřízení požadavků v rámci týmu Novicomu
  • Po vyřízení požadavku zákazníka jeho informování o splnění požadavku a ukončení požadavku
  • Spravování zákaznické (instalované) báze pro potřeby supportu (v CRM, v interním helpdesku)
  • Vedení znalostní báze – generalizace vyřešených požadavků pro jejich opětovné použití při komunikaci s partnery a zákazníky
  • Vedení přehledu instalovaných konfigurací řešení Novicomu (HW – P/N a S/N, SW – P/N, platnost podpory, garantované doby odezvy/odstranění)
  • Organizace provedení updatů technologií Novicomu a koordinace potřebné součinnosti ze strany zákazníků
  • Podpora interního IT - servis provozovaného HW a SW kancelářích (stanice, tiskárny apod.)

PRACOVNÍ PŘEDPOKLADY:

  • VŠ technické nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a min. 3 roky praxe s IT technologií
  • Znalost problematiky síťování nebo IT bezpečnosti výhodou
  • Znalost českého jazyka (na úrovni rodilého mluvčího)
  • Znalost AJ (pokročilý)
  • ŘP skupiny B

NABÍZÍME:

  • odpovídající platové ohodnocení
  • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci
  • osobní a profesní růst
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost práce částečně na home office

Místo výkonu práce: Praha 10
Typ pracovního vztahu: plný úvazek, možnost práce na IČO
Datum nástupu: ihned, dle dohody

V případě zájmu o tuto pozici zašlete své CV na e-mail: hr@novicom.cz

Těšíme se na spolupráci
Tým Novicom

O společnosti Novicom, s.r.o.:
Novicom je český výrobce nástrojů pro síťovou správu, monitoring a bezpečnost. Díky vlastním technologiím dosahuje nadstandardní bezpečnosti a provozní spolehlivosti, a to i v rozsáhlých distribuovaných sítích. Novicom působí již od roku 1994 na IT trhu a orientuje se na střední a velké zákazníky, vyžadující vysokou míru bezpečnosti a provozní spolehlivosti svých sítí. Kromě České republiky se prosazuje se svými řešeními i v zahraničí. Mezi klienty, u kterých společnost Novicom realizovala své projekty, patří například Ministerstvo vnitra ČR, Ministerstvo obrany ČR, Ministerstvo financí ČR, Česká pošta, Oborová zdravotní pojišťovna, Český rozhlas a další firmy a instituce.

Poslední aktualizace: 29. 8. 2022